Kaubamärgid

Ostutingimused

Tellimuse vormistamine
Ostu sooritamiseks tutvu e-poes pakutavate toodetega ja vali sobivad tooted ostukorvi. Kui oled oma ostud sooritanud, ava ostukorv ja kontrolli üle, kas kõik tooted said õigesti valitud - vajadusel kustuta ja vali õige toode uuesti. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohale toimetamise viis.
Kontrolli üle oma isikuandmed ja aadress, kuhu soovid tellitud tooted saada ning telli valitud tooted. Sinu meilile tuleb tellimuse kinnitus/arve kaupade koguse ja maksumuse kohta, mille alusel saate kaupade eest tasuda internetipangas.

Toodete hinnad  ja saadavus
E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Kui tegemist on kampaania või allahinnatud toodetega, siis on soodushind eraldi välja toodud. Sellisel juhul võib kauba kogus olla piiratud. Hinnad ja saadavus on näidatud hetkeseisuga ning võivad jooksvalt muutuda. Internetipoel on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemisel. Kui Kliendi poolt tellitud kaup on antud hetkeks lõppenud, teavitame Klienti sellest viivitamatult, teavitame uue kauba saabumisest või tagastame soovi korral raha. Soovi korral on võimalik kaup asendada mõne muu tootega või oodata uue kauba saabumist. Viimases lepitakse eelnevalt kokku.

Tarneviisid ja maksumus
Kauba saatmiskulud kannab Klient ning vastav hinnainfo on kuvatud tarnesviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Kliendi määratud sihtpunkti 3-7 päeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Eritellimusel ja raskete kaupade (ported, väravad jne) kohale toimetamine võib aega võtta kuni 30 päeva ja nende kaupade tarneviis ja maksumus lepitakse eraldi kokku.
Kaubale ise järele tulles peab Klient aja eelnevalt kokku leppima telefoni või e-posti teel.

Isikuandmete töötlemine
Saalihokivarustus.ee kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veoteenust pakkuvale ettevõttele edastame isikuandmed ainult kaupade kohale toimetamiseks.

Pretentsioonide esitamine ja kauba tagastamine
Toodetele kehtib pretensioonide esitamise tähtaeg seaduses (Võlaõigusseadus) ettenähtud korras ning vaid koos ostuarvega. Kauba tagastamiseks peab Klient tegema müüjale vastavasisulise avalduse (avalduses märkida ostja nimi, ostukuupäev ning arve nr.) e-maili teel janno@starplayer.ee. Raha tagastatud kauba eest kantakse samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest müüja poolt. Tagastada ei ole võimalik kantud või muud moodi rikutud esemeid. Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis. Kui tagastatav kaup on rikutud, tuleb Kliendil kompenseerida kauba väärtuse vähenemine.

 

Lepingu jõustumine
Kliendi tellimus loetakse üldjuhul pakkumuseks võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses sõlmida tellitud kauba ostu-müügi leping. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Kliendile eraldi teatama. Ostu sooritamise ning makse tasumisega kinnitab Klient, et on tutvunud tellimistingimustega.

Hinnad, tekstid ja kaupade saadavuse info võivad muutuda ette teatamiseta. Juba vormistatud tellimused täidetakse tellimisaegse hinnakirja alusel.

Starplayer OÜ meeskond